Klaabys Køreskole giver dig også muligheden for at tage traktorkørekort. Med mine præferencer in mente, er det værd at nævne, at jeg er uddannet landmand og landbrugstekniker. Når du tager dit traktorkørekort hos KlaabysKøreskole, får du en erfaren lærer, der selv har arbejdet med de største traktorer samt deres påhængsredskaber og vogne.

Her er nogle nøgleoplysninger om traktorkørekortet:
Information om traktorkørekort:

• Du får førerret til traktor og motorredskab
• Du må gå til teoriprøve 6 mdr. før du fylder 16 år.
• Du skal kende krav til bremser, lygter, styretøj, højde, længde, bredde og vægt samt færdselstavler og
  færdselsregler, der er relevant for en traktor.

• Mundtlig teoriprøve.
• Kørsel foregår med traktor og en påhængsvogn.
• Bakning højre rundt om et hjørne skal indlæres.
• Køreprøven aflægges i byen.
• Du skal have førstehjælpskursus.
• Der kræves lægeattest - bestil en tid hos din læge. Medbring et pasfoto - det kommer til at sidde i dit kørekort.

Kontakt Klaabys Køreskole for at planlægge dine traktorkørselstimer, og lad mig hjælpe dig med at opnå dit traktorkørekort på en sikker og kompetent måde.
Kørekort til traktor