Priser - Alle priser er inkl. moms, hvis ikke andet står.
"Lovpakken" er et minimumskrav, og betyder ikke at du
er klar til at gå til en køreprøve. Dog kan de fleste til mc klare sig med lovpakken.
Det er et krav at man er i besiddelse af bilkørekort inden start til mc.

Motorcykel - Kategori A
Lovpakken indeholder:
•  Teorikursus
•  13 kørelektioner på offentlig vej
•  4 lektioner på manøvrebane
•  5 lektioner på glatbane
•  PRIS:                                                                                                            7.200 kr.

Bemærk - Til ovenstående priser skal du tillægge:

•  Banegebyr og leje af mc til praktisk prøve                                                         1.200 kr.
•  Stempelgebyr til staten på                                                                               1.170 kr.
•  login til prøver på nettet                                                                                     100 kr.
•  Udgift til lægeattest (egen læge).- typisk                                                   300 til 600 kr.

•  Evt. pristillæg for ekstreme prisændringer på  f.eks brændstof, eller andre
voldsomme begivendheder som er uden for køreskolens kontrol. pt- energitillæg       0 kr.

•  Evt. selvrisiko ved skade på mc på 3000 kr.

Ialt uden lægeattest                                                    9.670 kr.